17 i 18 listopada będziemy prowadzić prace serwisowe.
W związku z tym:
- od 17.11, godz. 08:00, do 18.11, godz. 08:00 – w SGB24 nie będą dostępne e-wnioski dla klientów (np. 500+, 300+, RKO),
- od 17.11, godz. 08:00, do 18.11, godz. 08:00 – w SGB Mobile niedostępne będzie zakładanie lokat,
- 18.11, w godz. 00:01 – 15:00 – niedostępna będzie funkcja wpłat w naszych wpłatomatach,
- 18.11, w godz. 00:01 – 05:00 – niedostępna będzie bankowość internetowa SGB24,
- 18.11, w godz. 00:01 – 05:45 – niedostępna będzie aplikacja SGB Mobile,
- 18.11, w godz. 00:01 – 09:45 – w SGB Mobile nie będzie możliwe zakładanie konta na selfie,
- 18.11, w godz. 00:01 – 15:15 – w SGB24 / SGB24 Biznes niedostępne będą przelewy natychmiastowe Express Elixir,
- 18.11, w godz. 00:01 – 15:15 – w SGB Mobile niedostępne będą przelewy natychmiastowe Express Elixir oraz przelewy na telefon BLIK.
Przepraszamy za utrudnienia i zapraszamy po przerwie.